fredag, 14 november 2025 10:20

Eiendomsgiganter slår seg sammen i Oslo

Skrevet av
Ranger denne artikkelen
(0 Stemmer)
Vulkan i Oslo er blant eiendommene i porteføljen til den nye eiendomsgiganten i Oslo. Vulkan i Oslo er blant eiendommene i porteføljen til den nye eiendomsgiganten i Oslo. Foto: Thomas Brun / NTB

Aspelin Eiendom og Reitan Eiendom slår sammen sine porteføljer i hovedstaden til et nytt gigantselskap.

Aspelin Reitan Eiendom blir et av de største private eiendomsselskapene i Oslo, med en samlet eiendomsverdi på rundt 19 milliarder kroner, skriver Aspelin i en pressemelding.

Det nye selskapet eies 50/50 av Artel Kapital og Reitan Eiendom.

– Aspelin Reitan Eiendom skal bygge videre på det beste fra to kulturer, med sterk utviklingskompetanse og tydelige verdier kombinert med kraft og tempo i gjennomføring. Sammen skal vi utvikle eiendommer og byområder som skaper verdi for både mennesker, byen og eierne, sier styreleder Peter Ruzicka.

NTB

Andre saker å lese

Norge-profiler var skeptiske til VM-roingen: – Sjukt

23-06-2026 Sport NTB - avatar NTB

Norge-profiler var skeptiske til VM-roingen: – Sjukt

Flere av de norske VM-stjernene var usikre på det virale norske rofenomenet, men i natt omfavnet de det etter den dramatiske seieren.

Les mer i RingeriksAvisa

Fotball 2. divisjon menn søndag avdeling 2, tabell

22-06-2026 Blålys brann politi ulykker NTB - avatar NTB

Hønefoss holder seg godt oppe i den øverste delen av tabellen.

Les mer i RingeriksAvisa

Norges VM-kamp mot Senegal blir historisk – best besøkte på 69 år

22-06-2026 Sport NTB - avatar NTB

Norges VM-kamp mot Senegal blir historisk – best besøkte på 69 år

Ståle Solbakken og Norge møter Senegal i VM på et tilnærmet fullsatt stadion i New Jersey natt til tirsdag, foran landslagets største publikum siden 1957.

Les mer i RingeriksAvisa

Nordmenn blir bedre mennesker på ferie

22-06-2026 Reiseliv Pressemelding - avatar Pressemelding

Nordmenn blir bedre mennesker på ferie

Vi spiser mer, sover lenger og blir mer spontane. Men to ting tviholder vi på: knekkebrød og klaging. Det viser en ny landsdekkende undersøkelse gjennomført av Apollo.

Les mer i RingeriksAvisa